my blog's life isn't about pleasing anybody.

Thursday, July 31, 2014

buruk



" along, aku nak amek gambar passport nak hantar resume"
"jom ah sekali dulu kata nak amek jugak"

nanti lah, tak ready lagi lah nak tunggu jadi cantik ni tah bila tahun. 
-jawapan gua sejak berkurun lama

the moment when its getting to that time where i need and i should take a passport photo-- i will never forget how every single passport photos of mine iz like umm if ya know what i meant :D well i know its not actually that important what your photo iz look like but here to the where you are surrounded with people and friends that really love to play the 'jom tengok gambau ang tengok gambau aku tengok gambau kite' game and so having one that isnt too embarassing iz handy. sampaikan gua tersangat benci dengan kamera dekat kedai gambar tu, sem yang lelepas gua kena sertakan gambar passport untuk projek communication english dan gua pepandai kerah tenaga hausmet buat kan gua gambar passport dan kami beramai ramai mula setting dinding rumah sebagai latar belakang dan hasil boleh tahan dari kat kedai gambar tu. hik hik so when it comes to someone ask you to take a new photo the pressure iz on and i am, stuck with this thing.