my blog's life isn't about pleasing anybody.

Saturday, August 3, 2013

mohabbatein

major mood turn-off bila drive radio sesak dengan lagu raya.
tiap kali tangan gua tenyeh button tukar,
semua station end up dengan lagu raya juga.
hitz fm dan fly fm juga sesatunya tunjang harapan but me kenot go juga dengan hitz fm dan fly fm all the way long sebab mak gua pening layan lagu gua.

mak kata.
"serabutnya lah kalau naik kereta dengan budak bertuah ni, Ya Allah"
dan serious mak gua mesti migrain bila sampai rumah.
no doubt music boleh buat mak gua sampai macam tu teruk sekali.

dan ya gua tak prepare untuk raya.
baju raya gua main recycle je. itu pun kalau muat lagi?
seriously not in the mood to meet Syawal because i am still in love with Ramadhan.
hmm.

bebudak penjara MRSM TGB dan MRSM Serting dah kembali sempitkan lubang hidung gua.
eh~

p/s: gua berjaya buat ringkasan tentang
#lagu raya #mak gua migrain #recycle baju raya #lubang hidung #gua muda lagiiii
yay fer me? okay thankyou.