my blog's life isn't about pleasing anybody.

Thursday, September 26, 2013

perdre le temps


seminggu baru tak balik rumah jumpa mak ayah sistem badan gua buat hal pula.
alahai mengadanya lah rasa gua macam nak lari jauh jauh bila macam macam hal datang jenguk gua. lagi, badan gua masih belum dapat sesuaikan diri dengan kuman kuman tiap kali buat lab akibat cuti terlampau lama dan dan gamaknya wajiblah gua demam setiap minggu.lab report dan tutorial dan assignment memang gua buat koleksi untuk dikumpul saja. kesimpulannya, gua nekad lari balik melaka esok lepas lab immune! gambar timun atas tu motif sangat sampai gua taktahu nak relate kan dengan kisah gua ni. memang, tak ada kesinambungan pun apa yang gua cuba nak sampaikan ni.

p/s: bila nak gerak weh harem jadah kerja yang berlambaks -.-