my blog's life isn't about pleasing anybody.

Tuesday, August 6, 2013

pointless


" just give me a reason
just a little bit enough .. "

"just a second we are not broken just bent
and we can learn to love again.. "

kisahnya, caller ringtone gua lagu Just Give Me A Reason dan yang
telefonnya ayah gua waktu gua tengah layan kawan sembang kosong.
lepas end up call tiba tiba kawan gua  nak pertikaikan lagu gua.

" aku tak faham kenapa mesti caller ringtone kau nak lagu tu. 
lagu lain tak ada?
ish potong stim ahh lagu kau ni."

dan gua tanya kenapa,

" aku taksuka lagu ni. macam tahi je. apesal? sebab lelakinya macam bangang gila tahap abadi macam clueless pasal perempuan tu?
sedap pula cakap macam tak ada apa yang jadi? "

oh maksudnya lirik ni 

" i'm sorry i don't understand where all this coming from
i thought that we were fine .. "

" ke?"

dan dia tambah,
" tapi kira nasib baik lagilah lagu ni kategori yang dua dua ni ada chance
nak fix semuanya. pasal hati perempuan ni kalau dah tawar and tertutup memang susah weh. aku dah rasa sakit kot.. "

yeah. that moment when le girl realize there was no such thing as fairy-tale. there is no such thing as third fourth fifth chance even you want it.there is no such thing that you can turn back time and there is no way to say you are okay when you know that your not and you just hoping that time will really heals everything so that you just be quiet and wait for the moment to come.

dan gua senyap,

"kau tak faham ah dila. kau tak ada perasaan semua benda cool okay. 
susah ah cerita dengan orang macam kau.memang lagu je tapi sentap makan dalam faham? yang penting aku tak suka.! dah! "

hmmm
"kau kau kau period keh ? 
PMS? 
okai gua paham"

p/s: you have been real bad dreams oh oh,
you used to lie so close to me oh ohh